Nemokamas pristatymas perkant už 39 EUR!

Pristatymo ir grąžinimo informacija

Prekių pristatymas

Užsakytas prekes galime Jums pristatyti visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje. Galimas pristatymas kurjeriu į namus arba į siuntų savitarnos terminalus ,,Venipak“, ,,LP Express“ ,,Omniva“, ,,DPD“.

Pristatymo būdas ir kaina

  • Venipak kurjeris į namus
  • Venipak paštomatas
  • LP Express paštomatas 
  • Omniva paštomatas
  • DPD  paštomatas
Kai Jūsų siunta bus pristatyta į paštomatą, apie tai Jums bus pranešta SMS žinute ir/ar el. paštu.Atsiimdami siuntą paštomate turėsite suvesti SMS žinute gautą PIN kodą.

Siuntos, kurios netelpa į pilnai užimtus paštomatus, gali būti automatiškai nukreipiamos į artimiausią laisvą paštomatą.
Pasirinkus kurjerio paslaugą pristatymui į namus, pristatymas vykdomas darbo dienomis iki 17 val. Kurjeris gali paprašyti pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.

Savaitgaliais ir švenčių dienomis užsakymai nesiunčiami ir siuntos nepristatomos.Prekių užsakymai padaryti savaitgalį ar valstybinių švenčių metu, bus pradėti vykdyti artimiausią darbo dieną.

Grąžinimo sąlygos

Internetinėje parduotuvėje www.greenbox.lt prekės keičiamos ar grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą.

Prekių, kurias norite grąžinti arba pakeisti kitomis, atvyks atsiimti mūsų kurjeris. Siuntimo atgal išlaidas padengia pirkėjas, išskyrus atvejus, kai grąžinama prekė buvo gauta brokuota.

Tokiu atveju, prekės siuntimą apmoka MB ,,Greenbox”. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir surašykite pakuotės pažeidimų aktą.

Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Pirkėjo pasirinktas pristatymo būdas esant aukštai arba žemai lauko oro temperatūrai tampa Pirkėjo atsakomybe.

Už pažeidimus, atsiradusius dėl lauko oro temperatūros, MB ,,Greenbox“ atsakomybės neprisiima. Įsipareigojame, jog siunčiamos prekės yra kokybiškos, tačiau jeigu pasitaikytų nekokybiškos prekės požymių, prašome, nedelsiant susisiekti el. paštu: info@greenbox.lt

Ne maisto prekės:

Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesugadintas įpakavimo popierius ir kt.), vartojamųjų savybių ir negali būti naudotos.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą.

Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, turi sugadintą įpakavimo popierių, mes turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

Maisto prekės:

Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos kokybiškos, supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.

Pinigų grąžinimas neatsiėmus siuntos

Jei siuntos neatsiėmėtė laiku ir ji grįžo atgal, Pirkėjo sumokėti pinigai grąžinami tik už prekę, mokestis sumokėtas už siuntimo paslaugą grąžinamas nebus.

Pinigų grąžinimo terminas

Pinigai grąžinami per 14 d.d. nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Gavę grąžinamą prekę ją patikriname, ir jei prekė atitinka Ne maisto prekių grąžinimo sąlygas per 14 d.d. pinigai bus grąžinti.

Nebeturint prekės sandėlyje ar esant kitiems neatitikimams, pasiliekame teisę įspėjus Pirkėją atšaukti jo užsakymą ir grąžinti jam pinigus.